Faza I

Pierwsza Faza naprawy wtryskiwacza Common Rail Bosch to wymiana końcówki wtryskiwacza (rozpylacza).

Faza 1- Wtryskiwacze, Landcar, Łódź ×

Faza II

Druga Faza naprawy wtryskiwacza Common Rail Bosch to wymiana podzespołów cewki .

Faza 1- Wtryskiwacze, Landcar, Łódź ×

Faza III

Trzecia Faza naprawy wtryskiwacza Common Rail Bosch to w ymiana podzespołów wykonawczych i sterujących ukrytych wewnątrz , wraz z pełną regulacją po naprawie.

Faza 1- Wtryskiwacze, Landcar, Łódź ×
wtryskiwacze.landcar.pl

Common Rail Bosh

Kalibracja i montaż wtryskiwacza wg 3-fazy Bosch daje 100% gwarancji jego prawidłowej pracy po naprawie.

Dzięki bardzo wysokiej dokładności i precyzji procesu kalibracji i montażu wtryskiwacza wg technologii Bosch, jakościowo odpowiada nowemu wtryskiwaczowi Common Rail wyprodukowanego przez firmę Bosch. Zestaw zaawansowanych narzędzi Bosch umożliwia kalibrację elementów wtryskiwacza z dokładnością do 0,001 mm. (grubość włosa 0,060 mm).

Rozmontowany wtryskiwacz- Landcar- Łódź

Zestaw 3-fazy naprawy wtryskiwaczy Bosch składa się z następujących elementów:

  • cyfrowego klucza dynamometrycznego sterowanego komputerowo,
  • cyfrowego czujnika zegarowego sterowanego komputerowo,
  • zestawu specjalistycznych narzędzi kalibracyjnych,
  • urządzeń sterujących elektryką oraz pneumatyką,
  • prasy montażowej,
  • specjalistycznego zasilacza laboratoryjnego,
  • zaawansowanego oprogramowania sterującego całym zestawem,
  • oraz podkładek nastawczych firmy Bosch stopniowanych w mikronach do regulacji naprawianych wtryskiwaczy.

Czyszczenie i testowanie

Czyszczenie i testowanie wtryskiwacza Common Rail (wtryskiwacze Diesla każdego producenta - także piezoelektryczne)

  • czyszczenie zewnętrzne metodą ultradźwiękową (z zabezpieczeniem przed kawitacją)
  • czyszczenie wewnętrzne wysokociśnieniowe z użyciem gorącego detergentu (80?C) z wysterowaniem wtryskiwacza, usuwające rozkruszone zabrudzenia pozostałe po czyszczeniu ultradźwiękowym i ciężkie do usunięcia osady
  • pomiary obwodu elektrycznego wtryskiwacza
  • test menzurkowy na urządzeniu Zapp DS2 :
    • test rozpylania
    • porównawczy test dawek wtryskowych i przelewów (Common Rail)
    • test ciśnienia otwarcia (mechaniczne)
  • test elektroniczny na urządzeniu Zapp CRU.2 z wydrukiem wartości zadanych i rzeczywistych (dla wtryskiwaczy Common Rail zarówno elektromagnetycznych jak i piezoelektrycznych każdego producenta):
    • test rozpylania
    • test obwodu elektronicznego wtryskiwacza: rezystancja, indukcyjność, pojemność (parametry zależne od rodzaju wtryskiwacza)
    • test szczelności
    • test ciśnienia otwarcia wtryskiwacza Common Rail przy podaniu sygnału wysterowującego
    • kilkupunktowy test dawek wtryskowych i przelewów w pełnym zakresie obciążeń
    • pomiar dawkowania wtryskiwacza z wysterowaniem wielu dawek jednocześnie, np. dwie dawki pilotażowe, dawka główna, dwa dotryski

Usługa czyszczenia wraz z testowaniem jest dedykowana dla wtryskiwaczy, które są nienaprawialne z racji braku technologii i części zamiennych. Są to głównie wtryskiwacze Common Rail Denso, Common Rail Siemens oraz wtryskiwacze piezoelektryczne Common Rail Bosch (niektóre samochody po 2005 roku). Wszystkie pozostałe wtryskiwacze znacznie korzystniej jest poddać kompleksowej weryfikacji i naprawie, która zawiera m.in. mycie, jak i testowanie.

  • Czyszczenie i testowanie- Wtryskiwacze Bosh, Łódź
  • Czyszczenie i testowanie- Wtryskiwacze Bosh, Łódź
Czyszczenie i testowanie- Wtryskiwacze Bosh, Łódź

Weryfikacja i naprawa

Weryfikacja i naprawa- Wtryskiwacze Bosh, Łódź

Weryfikacja i naprawa (regeneracja) wtryskiwacza Common Rail Bosch

Pierwszy etap weryfikacji i naprawy:

  • demontaż wtryskiwacza na części i podzespoły wraz z optyczną weryfikacją uszkodzeń przy użyciu mikroskopu
  • wstępna wycena naprawy
  • na tym etapie kontaktujemy się z klientem – jeśli uszkodzenia uniemożliwiają naprawę nie ponosisz żadnych kosztów.

Drugi etap weryfikacji i naprawy:

  • czyszczenie wszystkich elementów wtryskiwacza metodą ultradźwiękową
  • wymiana uszczelnień wewnętrznych na nowe, oryginalne części Bosch
  • montaż części i podzespołów wtryskiwacza z użyciem specjalistycznych narzędzi i technologii Bosch
  • w razie potrzeby wymiana innych zużytych elementów wtryskiwacza (koszt części dodatkowo płatny)
  • ewentualna regulacja odpowiednich dawek wtryskowych
  • test komputerowy po naprawie z wydrukiem wartości zadanych i rzeczywistych na urządzeniu BOSCH EPS-200 A:
    • wysokociśnieniowy test szczelności z pomiarem przelewu bez wysterowania wtryskiwacza
    • pomiar dawki wtryskowej i przelewu przy pełnym obciążeniu
    • pomiar dawki wtryskowej przy częściowym obciążeniu
    • pomiar dawki wtryskowej na biegu jałowym
    • pomiar dawki pilotażowej
    • kodowanie wtryskiwacza i nadanie nowego kodu IMA
    • dodatkowy test rozpylania wtryskiwacza na urządzeniu Zapp Diesel Tech